loading...
داماشی ها/وب سایت هواداران داماش گیلان
مهدی بازدید : 2777 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
http://damashsc.com/fa/images/stories/pic/1391-2/91-2-10/S16.jpg
داماشی ها:سرانجام علیرضا جهانبخش از تیم (NEC) متعلق به شهر “نایمخن” هلند جدا شد و به تیم مطرح تر و معروف تر “آلکمار” پیوست.
 در این روزها علاوه بر برنامه تلویزیونی ۹۰، چندین روزنامه ورزشی و خبرگزاری نیز با جهانبخش مصاحبه کردند و به همین دلیل صحبت دیروز “خزر” با او درباره فوتبال گیلان بود
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 393 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
http://u.goal.com/147200/147263hp2.jpg

داماشی ها:جهانگیر عسگری پس از مذاکره با مسوولان پاس همدان، با این تیم قرارداد امضا کرد.


به گزارش بانک ورزش، عسگری که فوتبالش را از پایه‌های استقلال شروع کرد، در داماش گیلان چهره شد و پس از عدم توافق با تیم‌های لیگ برتری، امروز با مسوولان پاس همدان به توافق رسید و با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

مهدی بازدید : 1389 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
علیرضا جهانبخش
داماشی ها:علیرضا جهانبخش بعد از دو فصل حضور در تیم نایمخن هلند، با امضای قراردادی پنج ساله از این باشگاه راهی تیم آلکمار شد تا مبلغ ۲ میلیون یورو از این انتقال به نایمخن برسد.

 عملکرد خوب جهانبخش در نایمخن و شخصیت این بازیکن ایرانی تمجید مسئولان باشگاه را به دنبال داشته که در گزارشی روی سایت این باشگاه منعکس شده است.
بقیه در ادامه مطلب
مهدی بازدید : 2661 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
رسمی؛ علیرضا جهانبخش به آلکمار پیوست
داماشی ها:مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم آلکمار هلند پیوست.

 پس از درخواست رسمی مسئولان باشگاه AZ آلکمار هلند برای حضور علیرضا جهانبخش در این تیم، باشگاه نایمخن با جدایی مهاجم ایرانی‌اش موافقت کرد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 4895 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
http://sport.shafaqna.com/wp-content/uploads/2015/06/jahanbakhsh1.jpg
داماشی ها:امیر هاشمی‌مقدم در خصوص آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش برای انتخاب تیم فصل آینده‌اش اظهار داشت: علیرضا اکنون با تیم NEC نایمخن تمرینات خود را دنبال می‌کند و منتظر است برای فصل آینده تصمیمی خوب بگیرد.وی افزود: تا هفته گذشته با باشگاه برایتون اند هاو آلبیون در ارتباط بودیم اما در نهایت به صورت کامل به آنها جواب منفی دادیم. انگلیسی‌ها وحشتناک به دنبال جذب جهانبخش بودند اما اکنون شرایطی نبود که این بازیکن بخواهد به برایتون برود. به همین دلیل اکنون هم منتظر هستیم پیشنهاد رسمی به باشگاه برسد و تا آن زمان باید منتظر بود.
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 389 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
http://sport.shafaqna.com/wp-content/uploads/2015/06/jahanbakhsh.jpg
داماشی ها:بال راست ملی پوش نایمخن هلند می‌گوید که ‌یک سال دیگر با این تیم هلندی قرارداد دارد و علاوه بر این پیشنهاد جدی از باشگاه آلکمار به او شده است.‌

طرفداری-علیرضا جهانبخش در ارتباط با مسایل مختلفی همچون رد پیشنهاد جدی برایتون انگلیس، پیشنهاد سلتیک اسکاتلند، پیشنهادهایی که از سایر باشگاه‌های اروپایی، آمریکایی و روسی به ویژه پیشنهاد‌هایش از آیندهوون و آلکمار هلند، پایان روند مصدومیتش، جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران و نیز شرایط پیش‌روی تیم المپیک برای صعود به المپیک 2016 ریو صحبت کرد که به نقل از ایسنا، در ادامه آن را می‌خوانید.


بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 1555 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
http://damashsc.com/fa/images/stories/pic/1391-2/91-2-10/S16.jpg
 آرزویم بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر است/حرف منطقی کروش مرا از رفتن به برایتون منصرف کرد
داماشی ها:علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی کشورمان و باشگاه نایمخن روز گذشته مهمان خبرورزشی بود.
 فوتبالیست مؤدب فوتبال ایران دیروز حدود 90 دقیقه مهمان ما بود که بخشی از حرف‌هایش را در این مصاحبه می‌خوانید و سایر حرف‌هایش نیز در آینده نزدیک تقدیم شما می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2829 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

جهانبخش: جشن باشکوهی داشتیم
داماشی ها:مهاجم ایرانی و ملی‌پوش نایمخن بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی لیگ هلند به عنوان یک مسلمان به رعایت امور دینی تاکید کرد و از مصرف الکل خودداری ورزید.

روز گذشته با انجام مسابقه اسپارتارتردام قهرمانی تیم ان.ایی.سی نایمخن در لیگ دسته دوم هلند مسجل شد. پس از آن هواداران پرشور تیم اروپایی در ورزشگاه دوگوفرت به جشن و پایکوبی پرداختند. در این میان علیرضا جهانبخش، ضمن ابراز شادی از موفقیت حاصل شده، همچون یک مسلمان معتقد از صرف الکل در این جشن خودداری کرد.
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 1023 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)
پرچم ایران در آغوش جهانبخش

داماشی ها:تیم فوتبال نایمخن با درخشش بازیکن ایرانی خود موفق شد در 6 هفته مانده به پایان پیکارهای دسته دوم هلند عنوان قهرمانی را بدست آورد.

تیم فوتبال نایمخن شب گذشته موفق شد در 6 هفته مانده به پیکارهای لیگ دسته دوم فوتبال هلند عنوان قهرمانی را بدست آورد.
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 3015 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/7/23/375792_204.jpg

داماشی ها:تیم فوتبال نایمخن با حضور مهاجم ایرانی‌اش شش هفته زودتر از پایان بازی‌های ژوپیلر لیگ قهرمان این مسابقات شد.


تیم فوتبال نایمخن با حضور مهاجم ایرانی‌اش شش هفته زودتر از پایان بازی‌های ژوپیلر لیگ قهرمان این مسابقات شد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2395 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)
علیرضا جهانبخش
داماشي ها:تیم فوتبال نایمخن موفق شد در شب گلزنی مهاجم ایرانی‌اش حریف خود را گلباران کند.

به گزارش وبلاگ هواداران داماش گيلان و به نقل از تسنيم، تیم فوتبال نایمخن در هفته سی‌ام لیگ دسته دوم هلند موسوم به ژوپیلر لیگ شب گذشته (دوشنبه) به مصاف وولندام رفت که موفق شد در این دیدار با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی برسد.
بقيه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 1165 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

عليرضا جهانبخش، بال ايراني نايمخن از تعطيلات دو روزه تيمش استفاده کرد و با پرواز 2/5 ساعته به مادريد رفت تا ميهمان سعيد عزت اللهي باشد.


به گزارش "ورزش سه"، عزت اللهی، هافبک جوان و 18 ساله اتلتیکو مادرید همراه جهانبخش به رستوران ایرانی مستر کباب در مادرید رفتند و غذای ایرانی خوردند. جهانبخش بعد از دو روز حضور در مادرید قرار است به نایمخن برگردد و تمریناتش را با این تیم آغاز کند.

مهدی بازدید : 323 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/4/12/179075_957.jpg
پیشنهاداتی برای علیرضا آمد که در تاریخ هلند بی‌سابقه بود
داماشي ها:مدیربرنامه‌های بازیکن ایرانی نایمخن گفت: در دو مقطع زمانی پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، منچستریونایتد برای جذب جهانبخش استعدادیابی کرد .
به گزارش وبلاگ هواداران داماش گيلان و به نقل از خبرگزاری فارس، شاید بتوان امیر هاشمی مقدم را از چهره‌های نوستالوژیک فوتبال ایران معرفی کرد؛ بازیکنی که استقلالی‌ها خاطرات خوش زیادی در دهه 60 از او و گلزنی‌هایش دارند، هرچند که خیلی زود از فوتبال در ایران خداحافظی کرد و برای ادامه تحصیل به انگلیس رفت.
بقيه در ادامه مطلب
مهدی بازدید : 2679 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-9060.jpg
داماشي ها:تیم فوتبال نایمخن با گلزنی بازیکن ایرانی خود موفق شد به پیروزی دیگری دست یابد.
به گزارش وبلاگ هواداران داماش گيلان و به نقل از بلاغ، تیم فوتبال نایمخن در هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته اول هلند موسوم به ژوپیلر لیگ در خانه اف‌سی اِمن به مصاف این تیم رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.
بقيه در ادامه مطلب
مهدی بازدید : 1685 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)
تقدیر از علیرضا جهانبخش
داماش گيلان:علیرضا جهانبخش ملی پوش جوان کشورمان توسط سفیر ایران در هلند مورد تجلیل قرار گرفت.

دکتر علیرضا جهانگیری سفیر ایران در هلند با دعوت از جهانبخش و تقدیر از او گفت: لژیونرها سفرا و نمایندگان فرهنگی، ورزشی ایران در خارج هستند و با توجه به بسط فعالیت فوتبال در دنیا، رفتار و عملکرد آنها همواره زیر ذره بین جوامع و رسانه هاست.
بقيه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2655 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
http://www.photoaman.com/images/photos/590/2013102313504442.jpg
داماشي ها:بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که پیام دایی انگیزه او را در آستانه جام ملت‌های آسیا بالا برده است.علیرضا جهانبخش درباره آخرین شرایط تیم ملی پیش از دیدار برابر بحرین گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. اینکه زودتر به استرالیا آمدیم به ما کمک کرد تا بهتر بتوانیم با اختلاف ساعتی و شرایط آب و هوایی استرالیا کنار بیاییم. در این ۱۰ روزی که اینجا بوده‌ایم سخت تمرین کرده‌ایم تا به‌لحاظ بدنی آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شویم.
بقيه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2325 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-5704.jpg
داماشي ها:تیم فوتبال ان.ایی.سی نایمخن در هفته نوزدهم لیگ دسته دوم باشگاه‌‌های هلند به برد خانگی پرگلی با حضور مهاجم ایرانی‌اش رسید.
به گزارش وبلاگ هواداران داماش گيلان و به نقل از سرویس ورزشی برنا، شب گذشته در ورزشگاه دوگوفرت نایمخنی‌ها 4 بر یک ماستریخت را درهم شکستند.
بقيه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 349 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/gallery/alireza-jahanbakhsh-6469.jpg
داماشی ها:سایت AFC از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از بازیکنان برتر جام ملت‌ها یاد کرد.جام ملت‌های آسیا ۲۲ روز دیگر شروع می شود و به همین خاطر سایت AFC در گزارشی ۵ جوان برتر این بازی‌ها را معرفی کرد که نام علیرضا جهانبخش نیز در آن دیده می‌شود. این سایت در گزارش خود از سون هئونگ مین بازیکن ۲۲ ساله تیم کره جنوبی، یوشینوری موتو هافبک ۲۲ ساله ژاپن، تامی اوآر بازیکن جوان تیم استرالیا و احمد یاسین که به کریستیانو رونالدوی عراق مشهور است، به عنوان دیگر ستارگان جوان شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا یاد کرده است.
بقیه در ادامه مطلب
مهدی بازدید : 1035 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-2013-7724.jpg
داماشی ها:مهاجم ملی پوش نایمخن گفت: اصلا به جایزه «گاو طلایی» فکر نمی کنم و بیشتر برایم مهم این است که در ترکیب تیم بتوانم تأثیرگذار باشم.اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی در حالی برگزار شد که لژیونرهای فوتبال ایران از جمله علی رضا جهانبخش به خاطر اینکه روزهای اردو با روزهای فیفادی همزمان نبود، نتوانستند در این اردو تیم ملی را همراهی کنند.
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 1165 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/gallery/alireza-jahanbakhsh-17640.jpg
داماشی ها:الماس نتراشيده ايراني در كنار پوگبا، واران، ايكاردي، دراكسلر و...

سايت voetbalzone در گزارشي ويژه به بررسي شرايط 50 بازيكن جوان و زير 21 سال حاضر در ليگ‌هاي معتبر اروپايي پرداخت كه از اين جمع، نام عليرضا جهانبخش ملي‌پوش ايراني نايمخن هلند نيز در اين ليست ديده مي‌شود.
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 3045 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/gallery/alireza-jahanbakhsh-17640.jpg

داماشی ها:سایت AFC با تمجید از علیرضا جهانبخش او را پدیده فوتبال ایران معرفی کرد که می تواند ایران را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند.


علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی که در نایمخن بازی می کند، این فصل در این تیم هلندی درخشش خوبی داشته است و توانسته ارزش های بالای خود را نشان دهد.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2225 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-20736.jpg
داماشی ها:هفته دوازدهم لیگ فوتبال دسته دو هلند دیشب پیگیری شد.

به گزارش وبلاگ هواداران داماش گیلان و به نقل از عصر ورزش؛ در مهمترین دیدار هفته نایمخن که علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی را 67 دقیقه در ترکیب داشت برابر میزبان رده هفتمی خود اسپارتاروتردام 2 - 2 مساوی کرد.


در جدول تیم های 31 امتیازی نایمخن و روداکرکراد اول و دوم هستند و اف ث آیندهوون با 27 امتیاز سوم است.

مهدی بازدید : 1017 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)
252755 851  بازیکن ايراني محبوب هلندي ها/عکس

داماشی ها:ديگر تمام ايران به شنيدن اخبار مثبت در مورد عليرضا جهانبخش عادت کرده اند.

به گزارش وبلاگ هواداران داماش و به نقل از "ورزش سه،، مهاجم ایرانی تیم نایمخن که امسال در دسته دوم فوتبال هلند عملکرد فوق العاده ای داشته و عنوان بهترین بازیکن نیم فصل را از آن خودش کرد، در دیدار گذشته تیمش آنقدر خوب بازی کرده که بهترین بازیکن زمین شده است.
صفحه اینستاگرام باشگاه نایمخن دیروز این خبر را منتشر کرد و نکته جالب اینکه بیشتر از کاربران ایرانی این صفحه، هلندی ها عکس علیرضا را لایک کرده اند.

مهدی بازدید : 289 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-9060.jpg

داماشي ها:عليرضا جهانبخش مهاجم نايمخن باز هم براي تيمش گل زد و يک گل از 3 گل تيمش را به ثمر رساند.


به گزارش وبلاگ هواداران داماش گيلان و به نقل از "ورزش سه"، تیم نایمخن هلند امشب در دور دو لیگ دسته اول موفق شد اف سی اوس را شکست دهد و لژیونر ایرانی در این بازی عملکرد خوبی داشت و یک گل زد. جهانبخش به یکی از مهره های اصلی تیمش تبدیل شده و بعد از حضور در تیم ملی با انگیزه بیشتری برای تیم هلندی اش بازی می کند.

مهدی بازدید : 1679 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (1)
jahanbakhsh
داماشی ها:بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:” چون دو سال بیشتر در لیگ ایران بازی نکردم و بعد لژیونر شدم مجیدی حضور ذهن نداشت و اعلام کرد مرا نمی‌شناسد.”
کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر می‌تواند از خط حمله تیمش اطمینان کامل داشته باشد. می‌توان گفت با وجود بازیکنان جوان و آماده‌ای مانند علیرضا جهانبخش و سردار آزمون خط حمله تیم ملی تا چند سال تضمین شده است.
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 3273 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

دژاگه و گوچی می گویند کیفیت شان پایین نمی آید


http://multimedia.mehrnews.com/s(3).jpg

داماشی ها:جایزه گاو برنزی می‌تواند برایم نکته مثبتی باشد از این لحاظ که عملکردم به گونه‌ای بوده که بتوانم در لیگ هلند دیده شده و در نهایت به این جایزه برسم.علیرضا جهانبخش، جوان اول فوتبال ایران همچنان در فوتبال اروپا به درخشش خود ادامه می‌دهد. جهانبخش پس از گلزنی‌هایش برای نایمخن که باعث شده تا این تیم یک بار دیگر به صعود به لیگ برتر امیدوار شود، به افتخاری تازه نیز دست یافته است: «بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ دسته دوم هلند» و قرار است به همین مناسبت به زودی جایزه گاو برنزی به او تعلق بگیرد.

گفتگوی مفصل با جهانبخش را در زیر می توانید بخوانید:

بقیه در ادامه مطلب


مهدی بازدید : 453 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)
http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/2/28/580828_172.jpg

داماشی ها:عليرضا جهانبخش در اولين بازي دوستانه ايران در پرتغال، مقابل اشترول گل زد و درخشيد. او در گفت و‌گو با خراسان درباره شرايط اردوي پرتغال و همين‌طور تيم ملي حرف‌هايي مي‌زند.

جهانبخش معتقد است ايران شانس اول قهرماني در جام ملت‌هاست، چراکه در آسيا فعلا تيم اول است.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 863 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-2013-7724.jpg

داماشی ها:سايت elfvoetbal که از معتبرترين سايت‌هاي فوتبال هلند محسوب مي‌شود با تمجيد از عملکرد جهانبخش او را شانس اول کسب جايزه بهترين بازيکن مقطع اول ژوپيلر ليگ دانسته است.

علیرضا جهانبخش در حالی که در اردوی تیم ملی بود در گفتگویی اختصاصی با "ورزش سه" می‌گوید: «دیشب شنیدم که کاندیدای دریافت جایزه شدم. این جایزه به بازیکنی تعلق می گیرد که در مقطع اول ژوپیلر لیگ بهترین بازی را از خود به نمایش می گذارد. بهترین بازیکن هم با رای گیری از بازیکنان و مربیان و البته تماشاگران انجام می شود و در نهایت جایزه ای به بازیکن منتخب اهدا می شود»

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 1949 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-haghighi-17370.jpg

داماشی ها:روزهای خوب علیرضا جهانبخش در نایمخن ادامه دارد.

بازیکن تیم ملی ایران که این فصل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب نایمخن داشته و هر هفته گلهای زیبایی برای تیمش به ثمر می رساند، نامزد جایزه "گاو وحشی برنزی” است که به بهترین بازیکن نیم فصل رقابتهای دسته دوم فوتبال هلند اعطا می شود.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 413 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)


داماشی ها:علیرضا جهانبخش شب گذشته یک تنه ناجی تیمش مقابل تیم دوم آژاکس شد و با گلزنی در وقت های اضافی، مقدمات صعود نایمخن به دور بعدی جام حذفی را فراهم کرد.
 این هم عکس هایی از جهانبخش در بازی دیشب.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2087 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-18328.jpg

داماشی ها:در چارچوب رقابت‌های دور دوم جام از حذفی هلند موسوم به کی‌اِن‌وی‌بی بکر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آژاکس آماتورز در خانه خود پذیرای ان‌ای‌سی نایمخن بود.
نایمخن که در این بازی علیرضا جهانبخش را 120 دقیقه کامل در ترکیب خود داشت در وقت‌های قانونی و اضافه بازی به تساوی 2 بر 2 مقابل میزبان دسته سومی خود رسید و در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برسد و جواز صعود به دور سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 117 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

داماشی ها:بعد از درخشش علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم نایمخن در رقابت‌های این فصل، باشگاه نایمخن عکس بالا را به عنوان کاور پیج نایمخن در فیس‌بوک انتخاب کرد.

این نخستین بار است که عکس یک بازیکن ایرانی به عنوان کاور یک باشگاه اروپایی انتخاب می‌شود.

جهانبخش این روزها بهترین لژیونر کشورمان است و گل های حساسی برای تیمش به ثمر می رساند و توانسته در صدرنشینی تیمش نقش بسزایی داشته باشد.

مهدی بازدید : 231 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-9060.jpg

داماشی ها:عليرضا جهانبخش با عملکرد درخشان خود، نقشي غير قابل انکار در پيروزي پرگل نايمخن مقابل امن داشت. او يک گل زد، يک پاس گل داد و يک پنالتي گرفت تا ستاره بي چون و چراي زمين باشد.

برد نایمخن و درخشش جهانبخش، بهانه ای شد برای گفتگوی "ورزش سه" با این لژیونر جوان ایرانی.

بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 2468 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-18247.jpg


داماشی ها:تيم فوتبال نايمخن در ديداري خانگي به پيروزي پرگل دست يافت.

از هفته هفتم لیگ فوتبال هلند تیم فوتبال نایمخن که علیرضا جهانبخش را در خدمت خود دارد، در ورزشگاه خانگی خود پذیرای اِمِن بود و موفق شد میهمان خود را با 4 گل بدرقه کند.
 
بقیه در ادامه مطلب

مهدی بازدید : 255 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)
http://www.varzesh11.com/images/news/alireza-jahanbakhsh-2013-7788.jpg

داماشی ها:ستاره ۲۱ ساله ایرانی نایمخن هلند که سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید را دارد می‌گوید مهمترین علت ناکامی تیم ایران در اینچئون تعطیلی برنامه‌های تیم ملی جوانان از ۲ سال قبل تاکنون است.

علیرضا جهانبخش درباره شرایط این روزهایش در تیم نایمخن و فوتبال هلند، تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش و وضعیت آماده سازی تیم ملی ایران، نتایج ضعیف تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون و ... صحبت کرد که به شرح زیر است:

بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی بعدی(هفته هفدهم)

    http://8pic.ir/images/9zsiaxmixry964i2kx8h.pnghttp://s5.picofile.com/file/8146481484/Alomeniyom_Arak.jpeg

    داماش گیلان vs آلومينيوم اراک

    دوشنبه 9 آذر 1394

    ساعت:14:15

    استادیوم شهید عضدي رشت

    بازی قبلی(هفته پانزدهم)

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/0/06/Fulad_yazd_logo.jpghttp://8pic.ir/images/9zsiaxmixry964i2kx8h.png

    0-1

    فولاد يزد vs داماش گیلان

    دوشنبه 2 آذر 1394

    ساعت:14:15

    ورزشگاه شهید نصيري يزد

    بخش دانلود
    http://8pic.ir/images/37f9xh9vmrfepjs9bzrl.jpg

    http://8pic.ir/images/647olqcwsxd3tqvrim9g.jpg

    http://8pic.ir/images/ph8mlb3d3ttq1r07jgym.jpg

    آمار سایت
    وارش اسپرت

    تارنمای هواداران داماش گیلان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 603
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 337
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,543
  • بازدید ماه : 8,077
  • بازدید سال : 30,218
  • بازدید کلی : 4,319,835
  • کدهای اختصاصی
    گل زنان داماش
    حسن نجفی 5 گل
    محمد حيدری
    1 گل

    محمد طالبی 1 گل
    میلاد قربانزاده
    1 گل

    محمد رستمي
    1 گل